مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 07:302023-11-11سياسي

خبرخوب| برای همیشه با پوکی استخوان خداحافظی کنید


بسته خبرخوب اولین روز هفته را اختصاص داده ایم به چند دستاورد وطنی حاصل تلاش دانش بنیان ها، متخصصان عرصه تولید و صادرات و همچنین آرایشگری با مرام که دست به کاری باارزش زده است.

- گروه خبرخوب: اگر از آن دسته افرادی هستید که شوخی و جدی، شنبه ها را ملامت می کنید و یا دل خوشی از اولین روز کاری ندارید، از همین شنبه زاویه نگاهتان را تغییر دهید و به خاطر داشته باشید که شنبه یکی از دو روزی است که در روایتی از امام رضا (ع) به عنوان روز برکت معرفی شده است، زیرا رسول اکرم (ص) از خداوند برای امتشان چنین درخواستی کرده اند: الهم بارک لأمتی فی بکورها یوم سبت ها و خمیسها؛ خدایا! در صبحگاهان امت من در روز شنبه و پنج شنبه برکت قرار ده ؛ با توجه به چنین روایتی، لطفا با کسالت و انرژی های منفی به این روز ارزشمند، برکات را با دست خودتان پس نزنید و درانتظار اتفاقات خوب باشید.

  پوکی استخوان از بیماری های شایع در ایران است که توسط مکمل ایرانی درمان خواهد شد *درمان پوکی استخوان به لطف تلاش دانش بنیان ها پوکی استخوان یکی از مشکلات بسیار شایع در ایران به شمار می رود، طوریکه طبق آمار، 42 درصد از مردم دچار پوکی استخوان هستند؛ از هر دو خانم یک نفر و از هر پنج آقا دونفر از این مشکل رنج می برند و همین مساله نیز کیفیت زندگی آن ها را کاهش می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرخوب| برای همیشه با پوکی استخوان خداحافظی کنید

خبرخوب| برای همیشه با پوکی استخوان خداحافظی کنید